czwartek, 27 sierpnia 2015

Nowy konkurs!

Cześć!
Na MovieStarPlanet jak zawsze, co czwartek, pojawiło się nowe tło, co oznacza nowy konkurs!
W tym tygodniu nazwa konkursu brzmi: Dream Jobs!
Pierwsze co ocenię to tło.

Tło:



Tło, tak jak konkurs, nazywa się Dream Jobs. Kosztuje 450 sc. Kupić je mogą zwykli użytkownicy oraz osoby o statusie VIP-a. Na tym tle po lewej stronie widać napis "Olice" co na pewno znaczy policja. Pomieszczenie obok policji to chyba laboratorium. Obok tego jest chodnik, ulica, dalej widać miasto i garaż.
Tło średnio mi się podoba, ale jest bardzo przydatne do filmów.
Oceniam na 7/10 pkt.

Rzeczy:


(Przepraszam za strasznie słabą jakość!)

Rzeczy to coś czego zawsze się obawiam i czego nie lubię opisywać. Dlaczego? Bo bardzo często mi się nie podobają. I podobnie jest z tymi! Obawiajcie się małego wyniku...
No więc, może wybiorę rzeczy które nie są takie złe...
Motor, który jest dla VIP-ów kosztuje 350 sc. Całkiem nie źle może wyglądać na ogródku.
Deska surfingowa-dla zwykłych użytkowników- kosztuje 250 sc. Tak jak motor, może być ozdobą w ogródku lub filmu.
No to chyba tylko tyle mi się tak w miarę podoba. Jestem wybredna!
Oceniam na 2/10, ponieważ podobały mi się dwie rzeczy, a tak się złożyło, że rzeczy jest dziesięć.

Animacje:


Animacje są bardzo ładne. Najbardziej podobają mi się te za 500 sc, 850 sc oraz 1250 sc.
Ceny są wysokie, ale trzeba to jakoś przeżyć!
Oceniam na 8/10 pkt.

Ubrania:





Ubrania są średnio ładne. Podoba mi się sukienka i buty baletnicy, ale sukienka jest dla VIP-ów, a samymi butami nic nie zdziałam. Nie zrobiłam ani jednego look'a dla zwykłych użytkowników!
Oceniam na 3/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 20/40 pkt, czyli 3.

Doszliśmy do końca posta, więc czas się pożegnać!
Jutro pojawią się look'i!

Pozdrawiam!
Oliwios

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz