niedziela, 2 sierpnia 2015

Look'i

Cześć!
Na dzisiaj przygotowałam kilka look'ów z najnowszego konkursu, ale najpierw popiszę o czymś innym żeby nie było.
No to tak...
Dzisiaj z rodzicami gdzieś jadę się przejechać. Miałam jechać z kuzynem i wujem na kajaki, ale moja mama jest tak "opiekuńcza", że nie mogę! Prawdopodobnie pojadę na plażę, albo na rowerki wodne.
W tym miesiącu dostałam nowy telefon Sony Xperia T, ale już drugi raz go zepsułam i znowu jadę do naprawy. A co się z nim dzieje? Drugi raz mi się wyłączył i nie chce się włączyć.
Jeśli ktoś wie o co chodzi to będę wdzięczna za odpowiedź.
Teraz przechodzimy do look'ów. Zaczniemy od kompletu,k tóry chcę kupić, bo zawsze taki jest :P.

Look I:

Jak pisałam jest to look, który chcę kupić, jednak zmieniłam włosy. Są one z innego konkursu.
Nie jestem za tatuażami, nie jaram się serduszkami na nogę itp. ale myślę, że ten tatuaż na nogę idealnie się komponuję z resztą stroju. Komplet kosztuje 2825 sc. Jest dla zwykłych użytkowników, ale osoby o statusie VIP-a też mogą go zakupić. Strój jest w kolorach niebiesko-biało-żółto-czarno-bląd. Składa się z pięciu rzeczy:

  • Włosy: Simply Sleep, 650 sc,
  • Bluzka: Sweet Pastel, 500 sc,
  • Spódnica: Foam Fab, 475 sc,
  • Buty: Frilled Summer, 750 sc,
  • Tatuaż: Party Palette, 450 sc.
Buty są w tym look'u najdroższe. Moderatorzy już naprawdę przesadzają z cenami.







Look II:

Jak ja nie nawidzę takich włosów! Takie kucyki to jeden wielki KOSZMAR! Rozumiem, że ktoś sobie takie "coś" kupi - do kompletu, czy dla żartu -, ale ja nie gustuje w takich upięciach. Pewnie znacie Sarsę, w końcu napisała bardzo popularną piosenkę "Naucz mnie". Ona w teledysku także ma kucyki, ale takie bardziej sterczące.
Look jest w kolorach pastelowych, czyli niebieski i fioletowy. Do włosów użyłam koloru blądu.
Strój kosztuje 3125 sc. Kupić go mogą zwykli użytkownicy oraz VIP-y. Komplet składa się z trzech rzeczy:
  • Włosy: Bun Girl, 675 sc,
  • Sukienka: Girls best friend, 1800 sc,
  • Buty: Country Style, 650 sc.
Cena sukienki jest zdecydowanie za wysoka!
Zapomniałam napisać, że buty są dla VIP-ów. Dopiero teraz to zauważyłam.






Miałam zrobić jeszcze jeden look, ale cały komputer zaczął mi się zacinać, więc może kiecy indziej wam go przedstawię.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz