środa, 14 października 2015

Tak, to ja!

Cześć!
Tak, to ja. Oliwia, Oliwios lub Oliwia123♥. To ja, to ja założyłam bloga, i to ja go obaliłam dwa miesiące temu. Chciałabym go odratować. Puki jeszcze się da. Chciałabym żebyście mi pomogli, bo to dzięki wam, dzięki czytelnikom,obserwatorom, ten blog staje się lepszy.
Piszę tego posta prosto z serca. Dopiero teraz zorientowałam się ile ten blog do mnie znaczył, i znaczy do teraz. I co, że założyłam trzy nowe, w tym jednego usunęłam? To tego chce kontynuować!

Jeśli chodzi o wygląd bloga i o drugą redaktorkę.
Chwilowo nie mam jesiennego stroju do nagłówka. Czekam aż coś ładnego się pojawi, i aż zarobię starcoins, więc jeszcze trochę zostanie letni.

Redaktorka:

Aya,aya,aya,aya... Pytacie się, co z ayą? Sama nie wiem...Nie wiem dokładnie kiedy wróci, ale tak na pewno się stanie. Tak jak ja chwilowo nie ma weny, ale do mnie już wróciła. Teraz czekamy na nią.

To chyba już koniec. Post pojawi się jutro, lub jeszcze dzisiaj jak wszystko ogarnę...

Do następnego!

Oliwios

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz