wtorek, 27 października 2015

Look'i na Halloween

Cześć!
Jak to wczoraj obiecałam, dzisiaj będą look'i na Halloween!
Zrobiłam ich kilka, ale nie będę ich zbytnio opisywać, bo chyba bardziej w tym poście liczą się look'i niż moje komentarze do nich.
Może zaczniemy od dwóch pierwszych look'ów, które sobie kupuję.
Oto one!

Look I:

Look od razu mi się spodobał. Niestety jest bardzo drogi. Sama sukienka kosztuje ok. 1500 sc, a cały look jest warty 4550 sc.
Składa się on z trzech rzeczy, ale nie będę ich opisywać, bo tak jak mówiłam, nie to się dzisiaj liczy.
Cały komplet jest w kolorach czarno-biało-bordowy. Myślę, że kolory są takie klasyczne jak na "Dzień Grozy", ale tu pasują idealnie.
Takie same kolory będą w kolejnym look'u, który też będzie mój..
A tak nie ma tutaj butów! Zapomniałam o nich. Nie dodałam ich, bo już je mam. W drugim look'u też zabraknie, ale to coś dla was, bo jak spodobał wam się ten strój i będziecie chcieli go zakupić (jeśli tak to chociaż w innych kolorach) to pomyślicie trochę nad butami :)









Look II:

Ten look mniej mi się podoba od poprzedniego, ale jest całkiem fajny. Włosy dobrałam te same (Oszczędna ja!)
tak samo buty, których tu nie ma. Tak jak poprzedni komplet, składa się z trzech rzeczy, ale kosztuje tylko 2025 sc. Może nie "tylko", ale w porównaniu do 4550 sc to, to jest nic!
Komplet jest bordowo-czarno-biały. Długo myślałam nad tym czy dodać leginsy, czy też nie i w końcu postanowiłam, że je dodam. "Czemu by nie?"
Przechodzimy do kolejnego upiornego look'a!
Tym razem muszę zalogować się na MSP.
*To chwilę potrwa...*













Look III:

Hahahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahah!
Nie mogę ze śmiechu! Ten look! ;o
Zrobiłam go dla żartu, a jednak nie jest taki koszmarny.
Składa się z pięciu rzeczy. Kosztuje 1000 sc i 23 diamonds.
Mam w planach jeszcze kilka look'ów więc przechodzimy daaaaaaaaaaalej!
Nie, nie będą już "tak" wyglądały!
Chyba...........
















Look IV

Nie jestem w 100% zadowolona z efektu, ale nie jest źle. Ah, nie. Nie jest dobrze. Źle ma być, bo inaczej na co ten Halloweenowy look?!
Komplet składa się z pięciu rzeczy. Ktoś się domyśla jakich?
Jestem ciekawa kto się nabrał na to, że to jest sukienka.
To jest bluzka ze spódnicą. Strój kosztuje 2725 sc.
Komu Halloween kojarzy się z zielonym.
A jak ktoś się przebierze za wielkiego gluta?
Przechodzimy do ostatniego, mumistycznego kompletu.















Look V:

Z tego look'a jestem całkiem zadowolona.
Zdecydowanie dominuje tutaj kolor biały, a nie czarny
Jest Mumistyczny. Nadal nie wiem czy dobrze to piszę...
Cały strój składa się z tylko trzech rzeczy. Ponownie dałam te buty, ale lepszych nie ma w tym konkursie.
Look kosztuje 2400 sc.


















Na tym look'u zakończę dzisiejszy post.

Do następnego!
Oliwios

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jak ja tęsknię za MSP :( Świetny blog, pamiętam jak mi go polecałaś na moim starym, też o MSP. Jak bardzo bym chciała zagrać, kurde. Ładne looki i w ogóle wygląd bloga i Moviestarki. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie, mam nadzieję, że zerkniesz ;)
    http://worldofwondersrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że look'i się podobają. Chętnie zajrzę na twojego bloga
    Pozdrawiam
    Oliwios

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapcie bardzo dobre kody do MovieStarPlanet, na stronie poniżej macie:

    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń