wtorek, 20 października 2015

Ocenianie animacji #4

Cześć!
Muszę przyznać tak prosto z serca- nienawidzę tej serii! Wytłumaczę co się stało ze mną w weekend i wczoraj. W sobotę sama nie pamiętaj czemu nie było posta. Cała ja! W niedziele przyszła do mnie przyjaciółka i wykorzystałyśmy mój czas na komputerze, więc nie miałam jak napisać posta. Tak-mam czas na komputerze. Od poniedziałku do czwartku-półtora godziny. W piątki i weekend- 2 godziny. Czasem namówi się rodziców na 30 min dłużej, ale wiecie jak jest. Dlaczego tak mam? Moja mama uważa, że gdybym nie miała limitu, to bym cały czas siedziała na komputerze i w ogóle się nie uczyła. A i tak się zbytnio nie uczę! Nie muszę. Myślałam, że kiedyś pisałam o tym limicie, ale sama już nie wiem...
Dlaczego nienawidzę pisać posta z ocenianiem animacji? Ponieważ zawsze nie wiem jak zastąpić słowo "animacja" i "moja MovieStar".
Ciekawostka:
Piszę tego posta nie patrząc na klawiaturę, dobrze mi idzie! Chyba każdy kto dużo piszę na laptopie, czy komputerze to tak potrafi. Sami spróbujcie. Najlepiej w komentarzu!

Przechodzimy do posta! To znaczy piszę posta, ale do jego tematu. Ale to zaraz tylko coś napiszę.
W tej chwili słucham radia RMF FM i leci taka piosenka, że szkoda gadać. Pisać :P
Dostałam je na urodziny! Jak chcecie je zobaczyć to napiszcie, a dodam je do następnego posta!
Do rzeczy: nie obrażać się za "animacja" i "moja Movie" bo zatrzasnę!

Animacja I:

Moja MovieStar siedzi,a ludzie się nią zajmują. Prawdopodobnie ze SPA.Animacja nazywa się Special Retreat. Jest dla osób (nie, nie VIP-ów), którzy posiadają diamonds. Kosztuje 6 diamonds.  Jak pewnie widać na zdjęciu obok.
Nie mam diamentów, ale gdybym miała, nie kupiłabym tej animacji. Średnio mi się ona podoba. Nie wiem jak dla Was.
Jeśli ktoś to oczywiście czyta :) Mam nadzieje, że tak...
Lepiej nie patrzcie na strój mojej Movie, bo jest on strasznie stary, ale i tak go lubię!
Animacje oceniam na 7/10 pkt.









Animacja II:

Tak, tak, tak... Tekst piosenki, która leci, a przy okazji coś co mówię do tej animacji! Tak to ja mogłabym leżeć bez końca! Nie, w sumie bym nie wytrzymała. Gdyby to było nad morzem to bym wolała siedzieć w wodzie. Nigdy nie byłam osobą, która jest takim "wygodnisiem". Animacja nazywa się "Spa Relaxing". Jest dla VIP-ów? Czy tylko oni zasługują na taki wypoczynek? Wiecie, że piszę tego posta już 30 min i jestem dopiero tu? Animka kosztuje 850 sc.
Oceniam na 9/10 pkt. Odejmuję punkt, ponieważ jest dla wiecie kogo.









Animacja III:

Animacja ta jest super słodka ♥ Kocham.Wiele już było takich, które ubóstwiam i muszę powiedzieć, że w porównaniu do tych o których myślę, nie jest ona czymś niezwykłym. Moja MovieStar trzyma takiego słodkiego misia.Co ma... Lody na głowie? Heh...Nie ogarniam!
Animacja nazywa się Spa Doggy (czyli to jest pies, chodź nie wygląda). Kosztuje 650 sc i jest dla nas! Dla zwykłych użytkowników, lecz VIP-y także mogą ją kupić.
Oceniam na 9/10 pkt, dlatego, że ten pies wygląda jak miś!














Animacja IV:

Może tylko nie liczni zauważyli, że zakryłam animacje niebieskim kolorem, a w drugiej animacji czarnym? Ta spostrzegawczość.
Teraz mi się coś przypomniało. Na końcu posta wam to powiem, więc dalej,dalej,dalej...
Moja Movie jest zakryta ręcznikami, a potem je rozrzuca. Na szczęście mój komputer to zacinający się złom, więc uchwyciłam ten moment. Animacja nazywa się "Shiny and Ready". Kosztuje 1000 sc. Jest dla...
*Chwila, piję herbatę*
Na czym ja...(?) Ah, tak! Jest dla zwykłych użytkowników.
Oceniam na 9/10 pkt.
Nie, nie wszystkie animacje będą tak oceniane!




Animacja V:

*Fuj*
Jeśli ktoś z was czyta tego posta, siedząc koło pierdzącego psiaka, niech się odezwie. Jeśli da radę.
Jeśli chodzi o animację. Co ona ma związanego z konkursem? Co wszystkie animacje mają związanego z no nie wiem...JESIENIĄ!
Moja MovieStar jest zaklejona taśmą klejącą. Dziękuje, że mrugnęłaś!
Animka nazywa się "Wrapping gone wrong". Kosztuje 500 sc i jeśli się nie mylę jest dla zwykłych użytkowników. Nie mylę się.
Oceniam na 3/10 pkt, ponieważ animacja nie jest związana z konkursem.











Animacja VI:

Końcowe animacje są najgorsze. Nie widzę w niej nic z konkursu, nic ze spa, nic z wygodnictwa!
Jestem taka głupia, czy mam rację?
Animacja nazywa się "Whisk The Bowl". Kosztuje 500 sc. Jest dla (chwila, jest beznadziejna, wiadomo) zwykłych użytkowników. Moja Movie miesza, nie wiem co. Niech ktoś mi łaskawie powie co to jest.
Oceniam na 3/10 pkt. Czy ocenię tak ostatnią animację? Jeśli jest taka beznadziejna, to na to wychodzi.















Animacja VII:

Opowiem wam żart, bo był w radiu. W sumie to nie żart, bo to stało się naprawdę. Napisałabym go później, ale nie wytrzymam! "Policja szukała złodzieja, który ukradł buty,portfel i coś tam jeszcze. Na komisariat wszedł pan, który miał poszukiwane buty na sobie. Te buty były damskie!" Heh. Oby was też to śmieszyło, bo wyjdę na głupią!
Moja MovieStar niesie, nie wiem co to jest, ale jeśli jest w tym coś ze spa, to animacja ma sens. Nazywa się "Flour Accident". Kosztuje 600 sc i jest dla VIP-a.
Oceniam na 5/10 pkt.















Cały konkurs otrzymał 45/70 pkt. Nie jest aż tak źle jak myślałam.

Teraz to co chciałam wam powiedzieć.

Żona mojego psa jest w ciąży od kilku dni. Ktoś jest zainteresowany "Buldokiem francuskim"? Rasowym!


Nie miałam ich zdjęcia, ale wyglądają podobnie. Machoń pręgowany z beżowym. Mój to ciemny jak coś...

Druga rzecz. Jestem prawie na połowie książki "After":


Jak mówiłam jestem na połowie i pytam się kogoś kto może przeczytał tę książkę. Czy akcja całej książki to będzie:
radość, s*x i kłótnia? Bo jak na razie to się powtarza!

Pozdrawiam.
Oliwios

2 komentarze:

  1. Ale te animacje co oceniałaś na końcu były już z innego konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo możliwe :) Widać za długo byłam nie obecna, i nie sprawdziłam z którego konkursu były...No, ale są już ocenione!
    Oliwios

    OdpowiedzUsuń