piątek, 16 października 2015

Look'i

Cześć!
Zaczniemy od mojego ukochanego przynudzania!
Wczorajszy dzień był zaj*bis*y, ale za to dzisiejszy był koszmarny. Moja pani od matmy oddała kartkówki-5, ale to nie ważne. Pani od polskiego oddała sprawdziany, z którego były dwie oceny.
Moja klasa jest bardzo mała, ponieważ ma tylko 20 osób. Było 14 jedynek! Czy wy to rozumiecie?!
Ja dostałam 3 i 3. Muszę przyznać w domu był krzyk, ale jakoś się muszę pozbierać. Do mnie taka ocena jest niewiarygodna! To się piszę razem? Czwórka dla mnie to MASAKRA! Wszyscy oczekują ode mnie tak wiele, a ja sama nie wiem czy sobie poradzę.
Pisałam sprawdzian z historii, prawdopodobnie dostanę piątkę, ale liczyłam na szóstkę. Nie zrobiłam jednego zadania za trzy punkty, reszta była OK. Teraz coś co mnie najbardziej dręczy. Pan się spytał mojej koleżance z którą siedzę i się przyjaźnie. Spytał się czy nie ściągała. Nie zrobiła tego. Chyba, że jak kuzynka dała jej test to to się do tego zalicza. Dostanie 6! Przecież ona ma same 3 i 4! Czasem 6. Z W-F 6, ale historia. Brak świadectw z paskiem, a tu nagle to. Do teraz mnie to dręczy, jednak cieszę się, że mogłam się tym podzielić i przełożyć myśli na posta. Napisałabym dużo więcej, ale musimy przejść do look'ów.

Zaczniemy od tego najładniejszego, którego chcę kupić. Jak wczoraj pisałam jest to look, w kolorach, które nagle przyszły mi do głowy.

Look I:

Look jest dla zwykłych użytkowników, oczywiście!
Jest w kolorach łososiowo-brązowy/beżowy/fiolet (?) sama nie wiem jak nazwać ten kolor. Grafitowy?
Strój jest całkiem drogi, ale jakby spojrzeć na liczbę rzeczy to chyba jest to całkiem dobra cena-2950 sc.
Tak, czy inaczej, chcę go mieć! Chcę go mieć!
Jeśli ktoś kupił gazetę MSP to wie, że można dostać VIP-a. Za tego VIP-a prawdopodobnie zmienię sobie usta. Pokaże wam je niebawem! Do tego stroju właśnie te moje wybrane by pasowały idealnie.

Strój składa się z pięciu rzeczy:

  • Włosy: Dense Beauty, 550 sc,
  • Kwiat: Lotus Beauty, 400 sc,
  • Bluzka: Exclusive Wonder, 750 sc,
  • Spodenki: Cozy Starlette, 450 sc,
  • Buty: Color Crazy, 800 sc.





Nowa opcja:

I wersja kolorystyczna:

Tym razem look w ciemniejszych kolorach.

Look niebiesko-zielony





















II wersja kolorystyczna:

Tym razem postawiłam na ognisty rudy. Do tego żółto-pomarańczowy look.






















Look II:

Kocham ten look! Muszę go mieć. Kto by się spodziewał, że aż tak mi się spodoba. Strój jest w kolorach zielono-czarny. Tego czarnego to tam praktycznie prawie nie ma...
Włosy oraz sukienka jest za diamenty. Resztę mogą kupić zwykli użytkownicy, jak również osoby o wyższym statusie.
Cały komplet kosztuje 1100 sc oraz 14 diamonds.

Strój składa się z czterech rzeczy:
  • Włosy: Diva Style, 8 diamonds,
  • Kwiat: Hair Flowers, 300 sc,
  • Sukienka: After Retreat, 6 diamonds,
  • Buty: Color Crazy, 800. 
Te buty są jedynymi nadającymi się do look'a butami, więc będą się pojawiały bardzo często.








I wersja kolorystyczna:

Zaczęłam uwielbiać pastelowe kolory w kompletach i myślę, że pozostaną ze mną na długo.

Look fioletowo-niebieski.




















II wersja kolorystyczna:

Chwilowe odeszłam od pasteli :)

Look zielono-czarny.





















Look III:

Właśnie doszliśmy do połowy tego posta. No dobra, za połowę... Czy Oliwia nie pomyślała i wybrała pastel? 
Chyba nie mogę tego opanować. Tylko znalazłam ten kolor od razu go wybrałam. Łatwo go znaleźć, ponieważ jest często używany do koloru ust. Komplet mi się podoba. Tylko zobaczyłam ten kombinezon to od razu wiedziałam, że to jest "to". To czego szukam. Look kosztuje 2050 sc i 3 diamonds. Chyba całkiem tani jak na cztery rzeczy. Wiem, że je trochę ucięłam, nie wspominajcie :) Włosy i kombinezon są dla VIP-ów!

Strój składa się z czterech rzeczy ( już o tym wspomniałam): 
  • Włosy: Untaimed Curlz, 600 sc,
  • Kombinezon: Vip Spa Session, 650 sc,
  • Buty: Color Crazy, 800 sc,
  • Kolczyki: Oriental Darling, 3 diamonds
Ponownie te same buty. Jeszcze się pojawią!




I wersja kolorystyczna:

Zdecydowanie za dużo różu! Tym razem przesadziłam...























II wersja kolorystyczna:

Ten look już chyba wyszedł OK.






















W planach miałam zrobić jeszcze jeden look, ale chyba sobie odpuszczę. 
Na koniec powiem tyle, że...
Nic nie wymyślę...

Papa!
Do następnego posta!
Oliwios

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz