czwartek, 15 października 2015

Trochę po przynudzam+info+nowy konkurs

Cześć!
Czy to nie za długi tytuł? No powiem tyle...W tym poście będzie się działo. Może zacznijmy od ogólnych informacji. Pod wczorajszym postem pojawiło się zero komentarzy. Fajnie :). Na blogu-osiemnaście wejść. Kiedyś było ich znacznie więcej, i mam nadzieje, że to powróci. Nawet jeśli nie to chcę pisać dla tych osiemnastu osób i jak najbardziej dla siebie. Druga sprawa. Czy znacie jakieś dobre sposoby do reklamacji bloga? Jeśli tak to proszę o komentarz...
Koniec informacji...To jeszcze nie było to przynudzanie. Teraz do niego dojdziemy.

Chciałabym na początku postów dodawać tak mniej więcej co tam u mnie. Zobaczymy co dzisiaj, ale od razu mówię. Ryzykujesz czytając to.
Dzisiaj podzielę się z wami moim dniem. Był to jeden z mych ulubionych. W szkole jak to w szkole. Zapowiadał się normalny dzień. Spodziewałam się, że pani od matematyki odda sprawdziany, bo już je trzyma dwa tygodnie. Zapowiadała się piątka, z resztą jak zawsze (te moje głupie błędy!), a tu nagle:
-Są jakieś szóstki?
-Jedna. Oliwii!
To ja! Co ja sobie pomyślałam! I to ze sprawdzianu! Do tego dzień wcześniej doszła moja opóźniona wieża + to...
Dwie lekcje później Oliwia dostaje najwyższą ocenę jaką można było dostać z kartkówki z religii "5+". Przepraszam, że się tak rozpisałam i że się tak "przechwalam", ale musiałam się z kimś tym podzielić.

Jeszcze jedna rzecz. Post byłby szybciej, ale czytałam lekturę (dzień przed spr) i uczyłam się na jutrzejszy sprawdzian z historii...

Przechodzimy do posta, bo serio was zanudziłam.

Tło:


Tło mi się nie podoba. Miałam zamiar napisać, że wydaje mi się puste, ale szczerze to napiszę coś innego. Nie wydaje mi się puste, tylko ono jest puste. Dlaczego jest bardziej letnie niż jesienne?Jest dla zwykłych użytkowników. Dla VIP-ów jest zdecydowanie lepsze i jest tam firana, rośliny, kwiaty, wazony i kanapa. A tu? Sama nie wiem...
Kosztuje 600 sc. Jeśli to ma taką cenę to dla VIP-ów ile? 10 000 sc? Nie! 500 sc. Moderatorzy-szkoda gadać. Nazywa się Favorite Retreat.
Oceniam na 3/10 pkt. Chyba sami wiecie dlaczego.

Rzeczy:


Znając zwyczaj mojego pisania, powinnam teraz wymienić rzeczy, które mi się podobają, a które są koszmarne. Pominiemy to, ponieważ wszystkie są bajeczne! Tak się zawsze składa, że rzeczy jest dziesięć. Chyba już znacie punktacje! Są tu chyba najbardziej przydatne rzeczy do...łazienki? Czy pojawi się na MSP łazienka? Czy to ma być zapowiedź? Wątpię, ale wszystko się okaże.
Kosz-kosmetyki przydatne każdej dziewczynie.
Kwiat- nada nastroju każdemu pomieszczeniu.
Wanna z psem- Słodziak!
Kanapa-Ależ ją ucięłam! Na pewno jest wygodna!
Półka- między innymi do ręczników.
Leżak- to już raczej do ogrodu na lato!
Miś- Do łóżeczka...
Toaletka- Do każdego pokoju i w dodatku nie tylko dla VIP-ów!
Nastrojowa świeca...
Wanna-MovieStar położą się i będzie jak w raju.
Oceniam na 10/10 pkt.

Ubrania:




Zobaczyłam pierwszą stronę. Moja pierwsza myśl to "Wow!" Od razu zrobiłam przepiękny (moim zdaniem) look. Do tego w kolorach, których nigdy nie używałam. Tak mi wpadły do głowy...
Zobaczyłam dalsze strony "Ugh...Czy dam radę na jutro zrobić więcej niż 2-3 look'i? ".
Nie które ubrania się powtarzają. Piszę do chyba trzeci raz. Dlaczego wszystko jest bardziej letnie niż jesienne? Powtarzają się cztery ubrania...
Oceniam na 5/10 pkt.

Animacje:


Animacje nie powiem, że mi się nie podobają, bo są OK, ale zbytnio mi nie imponują.
Nie zamierzam kupować żadnej z nich. W sumie najbardziej podoba mi się ta za 650 sc. Moja MovieStar stoi na niej i trzyma jakiegoś misia. Chyba to jest miś.
Jeszcze się nad nią zastanowię.
Animacje oceniam na 5/10 pkt,

Musze przyznać, że ten konkurs nie wypadł najlepiej, bo zyskał zaledwie 23/40 pkt.

Ten post wyszedł naprawdę długi, aż 583 słowa!

Do następnego posta!

Pozdrawiam
Oliwios

Ps. Zrobiłby mi ktoś jesienne logo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz