poniedziałek, 26 października 2015

Odwzorowywanie gwiazd #5 - Edyta Górniak

Cześć!
Do tego posta wybrałam Edytę Górniak, ale najpierw czas na grafik tygodniowy grafik. Jest on po to, ponieważ opuściłam kilka postów i będę nadrabiać. Zanim zacznę to cieszę się, że Pati wróciła, tym razem pod pseudonimem LadyPati!

Grafik:

Poniedziałek- Odwzorowywanie gwiazd #5
Wtorek- Look'i na Halloween
Środa- Ocenianie animacji #5
Czwartek- Nowe tło
Piątek- Look'i
Sobota- Nowe, stare tło (które jest obecnie)
Niedziela- Coś się wymyśli!

To na tyle jeśli chodzi o grafik. Teraz przechodzimy do opisu Edyty Górniak!

Edyta Anna Górniak– polska piosenkarka,kompozytorka i autorka tekstów, producent,reżyser. aktorka musicalowa. Członkini Akademii Fonograficznej ZPAV. Honorowa obywatelka gminy Ziębice oraz Honorowy Ambasador Stolicy Polskiej Piosenki Opole.
W 1994 roku Górniak została wybrana wewnętrznie przez Telewizję Polską na pierwszą w historii reprezentantkę Polski podczas 39. Konkursu Piosenki Eurowizji z utworem "To Nie Ja!", z którym zajęła ostatecznie drugie miejsce, najwyższe w historii kraju w widowisku oraz jedno z najwyższych wśród debiutujących w konkursie nadawców publicznych. Po udziale w Eurowizji wokalistka wydała swój debiutancki album studyjny zatytułowany Dotyk, który ukazał się w 1995 roku. Jeszcze tego samego roku otrzymał status złotej i platynowej płyty, a dwa lata później – czterokrotnej platynowej płyty.
Możecie ją zobaczyć między innymi w programie "The Voice of Poland".









Strój, który odwzoruje to:

Nie widać tu jej całej, ale trochę się naszukałam za dobrym zdjęciem.







Look: 

Myślę, że look jest całkiem udany, jak na odwzorowywanie gwiazdy. Jeśli zobaczycie włosy Edyty w "The Vioce of Poland " to przyznacie, że dobrze je dobrałam. Bluzka jest OK. Tak samo koszula. Modliłam się, aby spodnie weszły pod te ubrania, a nie je zakryły lub zdjęły i udało się!
Buty dałam, jakie dałam. Nie wiedziałam jakie ma, więc pomyślałam " adidasy będą dobre", myśl była dobra, ale nie te adidasy. Były lepsze, ale się uparłam i wzięłam te!








To już na tyle w tym poście.

Pozdrawiam
Oliwios

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz