czwartek, 22 października 2015

Odwzorowywanie gwiazd #4 - Cleo

Cześć!
Sama jeszcze nie wiem, kogo odwzoruje, więc tak na wstępie. Czekam na komy z pomysłami na gwiazdy!
Jeśli chodzi o wczoraj, to post się nie pojawił, ponieważ musiałam się uczyć. Jeszcze jedno. Dziękuje na 17 000 tyś. na blogu. Jak będzie 20 000 tyś. to trzeba będzie coś wymyślić!
No więc już wybrałam i będzie to Cleo! Myślę, że ją znacie,a przynajmniej kojarzycie. Zasłyneła z piosenki "My Słowianie". Obecnie można ją zobaczyć w "Tańcu z gwiazdami". Lubię ją jako osobę mimo, że jej nie poznałam. Nie słucham zbytnio jej piosenek. Kiedyś słuchałam, gust mi się zmienił, ale te które znam to mi się podobają.

Cleo, właściwie Joanna Klepko- polska piosenkarka i autorka tekstów, reprezentantka Polski (wraz z Donatanem) podczas 59. Konkursu Piosenki Eurowizji w 2014 roku. 
Od 11 września 2015 bierze udział w czwartej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami transmitowanego przez telewizję Polsat Jej partnerem tanecznym jest Jan Kliment.












Strój, który odwzoruje:

Jest to strój z teledysku "My Słowianie".
Widziałam kilka podobnych rzeczy na MovieStarPlanet, więc nie powinno być źle!
Zobaczymy!




















Look:

Zanim opiszę ten tragiczny look, muszę powiedzieć, że oglądałam nowe ubrania na MSP i zrobiłam jeden zarąbisty look, ale za ok. 5000 sc i drugi mniej super, ale i tak super za ok. 2500 sc. Pokaże je wam, ale teraz przechodzimy do opisu tego "czegoś".
Miałam duże chęci do zrobienia tego look'a i nic z tego nie wyszło, poza włosami, ale kolor nie taki!
Słuchawki nie za dobre. Bluzka nie jest koszmarna. Buty ujdzie, ale są strasznie brzydkie. A spódnica, szkoda gadać. Myślałam, że jest jakaś podobna do Cleo, ale najbardziej podobna jaką znalazłam to ta...
Zegarka, którego nie widać chyba nie muszę opisywać!
Cały komplet składa się z sześciu rzeczy, które opisałam powyżej. Kosztuje 2975 sc. Myślę, że nie jest wart tej ceny.
Cleo, przepraszam Cię za to ♥
Słuchawki są dla osób o statusie VIP-a, a resztę stroju mogą kupić zwykli użytkownicy.









Tak, więc dochodzimy do końca tego posta. Jeszcze raz przypominam o komentarzach swoich gwiazd, oraz może jakiś pomysłów na posty, ponieważ chwilowo jestem zablokowana.
Post był krótki, ale ostatnie były takie długie, że nie chciałam was dzisiaj męczyć. Za to ja będę zmęczona, bo idę zarabiać!

Pozdrawiam
Oliwios

1 komentarz:

  1. Możesz zrobić odwzorowanie gwiazdy np. Ariany grande z jej piosenki jakiejś :)

    OdpowiedzUsuń