poniedziałek, 27 lipca 2015

Loga

Cześć!
Jest kolejna informacja, którą wam przekażę. Wiem, że już wczoraj była, ale dzisiaj też jest. Tym razem jest to informacja o logach po które możecie się zgłaszać. Ostatnio się poprawiłam. Pokaże wam logo, które zrobiłam na konkurs:


Teraz będę robiła loga w takim stylu. Jak ktoś chce to niech się zgłasza w komentarzach lub napisze mi na MovieStarPlanet. Trzeba mi napisać swój:

  • nick na MSP
  • wygląd loga
  • napis
  • look
  • tło
  • tło na koło
  • z kołem/sercem itd. (jak powyżej)
Podałam wszystko co moge zrobić i co możecie mi powiedzieć. Zawsze możecie mi napisać, że chcecie wygląd czy coś tam...dowolnego. 
Tak to napisałam, że nawet pewnie nie wiecie o co mi chodzi xD.

Doszliśmy do końca posta!
Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz