środa, 29 lipca 2015

Odwzorowywanie gwiazd #2 ~Ellie Goudling~

Cześć!
Wiem, że wczoraj nie pojawił się post, ale nie miałam czasu go napisać. Odrobię to w tym tygodniu.
Tydzień temu zapomniałam opisać Katy Perry, ale tym razem nie popełnię tego błędu. No więc!

Elena Jane „Ellie” Goulding (ur. 30 grudnia 1986 w Lyonshall) – brytyjska wokalistka i gitarzystka.

Teraz mi sie przypomniało, że tydzień temu jednak opisałam Katy Perry!
Nie ważne...
Teraz odwzoruję strój Ellie Goudling. Oto on:


Look:

Ta bluzka to masakra. Nie znalazłam żadnej w paski, więc wybrałam...kropki. Reszta chyba pasuje.
Spódnica jest trochę krótsza, ale bardzo podobna. Buty są OK. Włosy także.
Strój kosztuje 2350 sc. Bluzka i buty są dla VIP-ów. Włosy i spódnicę kupić mogą zwykli użytkownicy i VIP-y. Komplet składa się z czterech rzeczy, ale już je wymieniałam, więc chyba nie muszę pisać tego drugi raz?

I właśnie teraz doszliśmy do końca posta, więc do usłyszenia!
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz