piątek, 24 lipca 2015

Nowy konkurs!

Cześć!
Wczoraj na MSP pojawiło się nowe tło co oznacza-nowy konkurs. Napisałabym o tym posta wczoraj, ale była u mnie burza, więc nie miałam internetu. Jutro pojawią się look'i!

Tło:


Tym razem doszły dwa tła-dla VIP-ów i dla zwykłych użytkowników. Wybrałam to dla zwykłych użytkowników. Tło-przepraszam, że cały czas powtarzam to słowo-jest bardzo ładne. Pasuje do klimatu wakacji. Widać tu wesołe miasteczko, a w oddali widać zamek.
Oceniam na 10/10 pkt.

Rzeczy:


Na samej górze jest karuzela za 650 sc, która pojawiła się kiedyś w magazynie MovieStarPlanet.
Rzeczy nie są jakieś piękne! Podobają mi się te firanki za 4 diamonds, karoca za 1500 sc oraz tora za 300 sc. Ah tak! Jeszcze podoba mi się fontanna dla VIP-ów za 450 sc.
Oceniam na 5/10 pkt, dlaczego nie więcej? Podoba mi się pięć rzeczy, ale również pięć mi się nie podoba.

Animacje:


Animacje nie są w moim stylu. To kojarzy mi się z jakąś księżniczką, ale już zapomniałam jak one miały na imie. Jedyna animacja, która najbardziej mi się podoba to ta jak moja MovieStar siedzi na łąbędziu.
Oceniam na 5/10 pkt.

Ubrania:




Ubrania są takie sobie. Zrobiłam tylko jeden look! Ten konkurs chyba nie jest za dobry...
W tych ubraniach jest jak zwykle dużo powtórek, dokładnie 5, chyba, że coś pomyliłam.
Oceniam na 3/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 23/40 pkt, czyli 3.

Jutro pokaże wam look'i jakie zrobiłam, ale na dzisiaj to już koniec!

Pozdrawiam
Oliwia123♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz