niedziela, 26 lipca 2015

Wznawiam serię!

Cześć!
Dzisiaj...Czemu zawsze zaczynam zdanie od "Dzisiaj"?

EDIT:

Cześć!
Może pamiętacie jak kiedyś pojawił się post "Zniszcz Ten Dziennik #1" ? Bo ja już mało to pamiętam. Postanawiam wznowić tą serię. Wiem, że ten blog jest o MSP, ale przyda się trochę rozrywki "ze świata". Zakupiłam jeszcze "Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie":


Chciałabym sobie kupić jeszcze inne części między innymi:

-To nie książka

-Książka pod tytułem cz.1

-Książka pod tytułem cz.2

-Książka pod tytułem cz.3

-Książka bez sensu

Więc razem jest siedem książek! A w jednej ok. 200 stron. Zabawa na tym blogu nie będzie miała końca!

Przejdźmy do rzeczy. Prowadzone prze ze mnie serię będą składać się z dziesięciu postów. Jak się skączą nastąpi zniszcz ten dziennik itd...
Nie przewidziałam jeszcze z ilu postów będzie się składał. Pamiętajcie, że już jeden jest!






To już chyba na tyle. Jak teraz patrzę na wygląd tego posta to bardzo mi się podoba. Nawet to ustawienie...

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz