wtorek, 21 lipca 2015

Ocenianie animacji #1

Cześć!
Dzisiaj pierwszy post z serii "Ocenianie animacji". Wybrałam animację z najnowszego konkursu.

Animacja I:

Animacja jest taka sobie. Kupić mogą ją tylko VIP-y.
Kosztuje 5 diamonds. Nazywa się "Water Gun Action".
Moja MovieStar ma sama nie wiem co to jest. Pistolet na wodę? Ona strzela z pistoletu na wodę? Nie jestem w stanie określić. Myślę, że gdybym była VIP-em to nie kupiłabym tej animacji. A wam się podoba?
Oceniam na 6/10 pkt.

















Animacja II:

Moja MovieStar siedzi na pontonie i wiosłuje. Animacja zbytnio mi się nie podoba. Nie jest zła! Nie kupiłabym jej gdybym była VIP-em, bo jak większość animacji z najnowszego konkursu jest ona dla VIP-ów.
Przepraszam, że cały czas będę pisać "Aniamcja", ale nie znam żadnego innego synonimu do tego słowa.
Tak jak widać na zdjęciu animka kosztuje 450 sc. Nazywa się "Water Attack".
Oceniam na 7/10 pkt.















Animacja III:

Moja MovieStar stoi w wodzie i gra w siatkówkę. Tak zrobiłam screena, że nie widać piłki.
Tym razem animacja jest dla zwykłych użytkowników, ale zakupić ją mogą także osoby o statusie VIP. Kosztuje 1000 sc. Myślę, że to za wysoka cena jak na taką animację. Nazywa się "Valleyball Match". Nawet mi się podoba, ale nie zakupiłabym jej.
Oceniam na 7/10 pkt.
















Animacja IV:

Animacja jest bardzo ładna. Na MovieStarPlanet jest podobna, ale bez piłki. Może jak zarobię starcoins to ją kupię. Animacja jest dla zwykłych użytkowników.
Kosztuje 650 sc. Nazywa się "Classy Pool Style".
MovieStar stoi i trzyma piłkę. Chyba nie musiałam tego pisać...
Oceniam na 10/10 pkt.

















Animacja V:

Animacja jest sssuuupppeeerrr!!! Chcę ją, chcę ją, chcę ją! Niestety jest dlaaaaa VIP-ów :(
Moja MovieStar leży na flamingu i pływa sobie na wodzie. Animacja kosztuje 750 sc. Nazywa się " Flamingo Chill". Ile mogę dać punktów tej animacji? Jasne, że 10/10 pkt!


















Animacja VI:

Kolejna animacja, którą kocham ♥
Moja MovieStar pozuje i robi sobie zdjęcia. MovieStar nie tylko to robi. Jest jeszcze jedna rzecz. Mruga! Jak mnie to wkurza. Animacja kosztuje 800 sc. Nazywa się "Selfie Stick". Jest dla osób ze statusem VIP.
Oceniam na 10/10 pkt.


















Animacja VII:

Kolejna słodka animacja. Nazywa się "Nap Time".
Kosztuje 1100 sc. Jest dla zwykłych użytkowników.
Moja MovieStar śpi na pandzie.
Oceniam na 10/10 pkt.




















Muszę już iść, więc pa!

Dzisiaj bez loga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz