sobota, 25 lipca 2015

Look'i

Cześć!
Tak jak wczoraj mówiłam  pisałam. Na dzisiaj przygotowałam look'i do najnowszej kolekcji!
Oto one:

Look I:

Jest to look, który chcę kupić. Podoba mi się on. Inaczej bym go nie chciała :P. Komplet jest w kolorach czarno-różowo-łososiowo-biały. Strój jest dla zwykłych użytkowników. Kojarzy mi się z takim stylem retro, a przecież konkurs jest "księżniczkowaty". Kosztuje 2675 sc. Składa się z pięciu rzeczy:

  • Włosy: Classy Sassy, 650 sc,
  • Kokarda: Iconic Bow, 450 sc,
  • Bluzka: Sassy Silk, 450 sc,
  • Spódnica: Dotted Love, 525 sc,
  • Buty: Brides Maids Elegance, 600 sc.











Look II:

Wybrałam włosy, które były w poprzednim look'u, ponieważ doszły jako jedyne dla zwykłych użytkowników. Baletki także już były, ale inne buty nie pasowały do tego kompletu. Look jest w kolorach czarno-różowy. Podoba mi się. Jeśli ktoś jest zainteresowany to może go kupić. 
Komplet jest dla zwykłych użytkowników. Kosztuje 1950 sc. Składa się z trzech rzeczy:
  • Włosy: Classy Sassy, 650 sc,
  • Sukienka: Ask Me Out, 650 sc,
  • Buty: Brides Maids Elegance, 600 sc.












Look III:

Kolejny look, który jest dla zwykłych użytkowników. Jest on w kolorach żółto-biały-blond.
Komplet średnio mi się podoba. Kosztuje 2650 sc. Myślę, że to za drogo jak na taki look! Tak jak mówiłam doszły tylko jedne włosy dla zwykłych użytkowników, dlatego są one we wszystkich look'ach.
Komplet składa się z czterech rzeczy:
  • Włosy: Classy Sassy, 650 sc,
  • Bluzka: Sassy Silk, 450 sc,
  • Spódnica: Sequin girl, 700 sc,
  • Buty: Sequin Wonders, 850 sc.











Look IV:

Look jest bardziej wizytowy-elegancki. Nie zaszalałam z kolorami. Strój jest w kolorach biało-czarny. 
Zastanawiam się czy nie przesadziłam z dodatkami.
Komplet jest dla VIP-ów. Kosztuje 2150 sc i 15 diamonds.
Look jest nawet ładny. Bardzo podoba mi się sukienka, Niestety jest dla VIP-ów. Moderatorzy mogli dodać te włosy także bez welonu. Buty są dla zwykłych użytkowników, ponieważ nie doszły żadne dla VIP-ów. 
Strój składa się z pięciu rzeczy:
  • Włosy: Perfect Wedding, 11 diamonds, 
  • Sukienka: Classy Gala, 1100 sc,
  • Buty: Brides Maids Elegance, 600 sc,
  • Naszyjnik: Heart of Dreams, 4 diamonds,
  • Kolczyki: Princess for a Day, 450 sc.








Zrobiłabym więcej look'ów, ale doszło za mało ładnych ubrań.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz