poniedziałek, 20 lipca 2015

Zapowiedź nowych serii!

Cześć!
Dzisiaj zapowiem dwie nowe serie, które będą pojawiały się we wtorki i w środy. Każa z tych serii będzie miała dziesięć postów. Po tym czasie będą kolejne, nowe serię. Dlaczego tak? Ponieważ po jakimś czasie serię mi i napewno wam się znudzają. Pod tym postem możecie pisać swoje propozycje serii. Serię jakie wybrałam to

  • Ocenianie animacji. Seria była już prowadzona przeze mnie.
  • Odwzorowywanie gwiazd (dobrze to napisałam?) seria ta jest bardzo znana i prowadzona na innych blogach, dlatego chcę właśnie w niej spróbować swoich sił. Myślę, że nie muszę tłumaczyć o co chodzi. W komentarzach piszcie różne gwiazdy, które mam wybrać!
Był to post zapowiadający nowe serię, ale doszliśmy już do końca! Jutro pierwszy post z serii "Ocenianie animacji". 

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz